22 Haziran 2010 Salı

Kız Tarafı

Kurnazlık yapıp başta dağıttıkları kekimi saatler geçip midem guruldamaya başladıktam sonra yediğim için çok mutluydum.Saatlerdir otobüste şişmiştim.off poffları bırakıp kekimin üzümünü çiğnerken camdan dışarı bakıyordum.Kendimi çok iyi hissediyordum.Onu düşünüyordum.Planlar yapmaya başladım.Pazartesi herkesi işe gönderdikten sonra Kuruçeşme Parkına gidecek, ona da "hadi gelsene" diye mesaj atacaktım.Süslemek gerekiyordu mesajı önce.Lakin son konuşmamız pek iyi geçmemişti.İçip içip onu aramıştım.Ödemeli aramamı kabul ettiği için sesini duyabilmiştim.Bu sefer alkolün etkisinden ve başımdaki keman ve darbukacı yüzünden "alo" diyince heyecanlanmamıştım.Ne konuştuğumuz benim için tam bir muamma.Tek hatırladığım dönüp dönüp "sen onu bunu bırahh da Eskişehir'e niye gelmedin laayynn"cümlemdi.Sabah arkadaşım "ben olsam seni bi daha asla görmek istemezdim" dedi."abi n'olur anlatma, gücüm yok" diyip evlerinden ayrıldım.Piknik fikrimi canlı tutan ise benim salaklığım ve kendini kaybetmişliğim oldu.Kekin üstüne hemen suyumu içersem yolun devamı benim için işkenceye dönüşür mü diye düşündükten sonra planıma geri döndüm.Parka bir gibi gitsem, azıcık demlensem...Yaz ortasında güneşte çarpılmam umarım.Mesaj cesaretim için epey içmem gerekir.Artık bu son umudum.Buna da gelmezse hayatımdan tamamen çıkarakacağım onu.1,5 lt.lik su şişesinin içine basarım votkayı.Rakı olsa daha iyi aslında ama bakarız.Güzel bir örtü, sepet, 2 cam kadeh ve soğuk şarabım olsaydı aslında daha şık olurdu ama bunlar gerçek beni yansıtmayacağından girmek istemem.Orada takılan abilere " Nber abi, afiyet olsun" diyip şarap kadehimi mi kaldıracağım serçe parmağımla birlikte.Belki Elifler'den bitmiş artist bir içki şişesine doldururum nevalemi.Umarım cesaret içişi orada sızmamla ya da birileriyle" haydee sağlımıza"yla sonlanmaz.Gözümü kararttım,çağıracağım.gelirse karşılıklı çimlere, elimizi yanağımıza dayayıp sohbet ederiz.Kİm bilir belki öpüşürüz bile.
bu planı gerçekleştiremedim.nedeni bende saklı.sertaç ortaç şarkı sözü gibi oldu.sebebi bende saklı.yazarım onu da bi ara.bu yazı biterken Kuruçeşme'de yağmur sesi ve sabah ezanı dinleniyordu.hayırlı gecedler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder