24 Haziran 2010 Perşembe

I Know It's Over


Gün geçtikçe annem ve babamı daha çok sevmeye başlıyorum.Ama tuhaftır ki gün geçtikçe iletişimim daha azalıyor onlarla.Özellikle babamı daha sık aramayı, uzun uzun konuşmayı istiyorum.Biraz derinleşince konu, ben saçma sapan hüngür hüngür ağlamaya başlıyorum.Ergenliğe yeni girmişim gibi görünüyorum.Böyle görünmemek, onları üzmemek için de uzak duruyorum.Ağlama sebebinin temelinde bi bok olamamak yatıyor.İşin kötüsü ben hiçbir zaman bir bok olmak istemedim.Ama onlar benim için o kadar önemliler ki onların karşısında bu yüzden utanç duyuyorum.Onları üzüyor olmak beni derinden yaralıyor.
Gece gece yine arabeskleşmeye başladım.Bunda az önce dinlediğim şarkının da payı var.Smiths'in bence zaten böyle bir havası var.I Know It's Over'da en damar (arabesk olacağız ya) parçalarından biri.Sözleri şu an beni etkiliyor.Hemen havaya giriyorum.Ben de melankolik olmaya ne kadar hasretmişim meğer.Varolmamış bişey üzerinden içlenmek tam da bana göre.Kendini beğenmişlik de var gizliden."If you're so funny
Then why are you on your own tonight ?
And if you're so clever
Then why are you on your own tonight ?
If you're so very entertaining
Then why are you on your own tonight ?
If you're so very good-looking
Why do you sleep alone tonight ?
Sanki benim için yazılmış:P Neyse ki bu sıkıcı ruh halimden sıyrılabilip yine yavşak Nadoş'a dönüşebiliyorum.İki saniye sonra hoop yine düşünceli.A-aa delirmiş iyice.Neyse şarkıyı gerçekten seviyorum.Zeki Müren de söyleseydi keşke vakt-i zamanında.
Biterken hard disk yanımda olmadığından Radyo Eksen çalıyordu.
Anne ve babanızı sevin.Ya da sevmek zorunda değilsiniz tabii.Tanımam etmem kendilerini.Ama kendi adıma konuşayımon numara ailem var.
Siktir Git kendini çok sevdirmeden.Ohh hiç küfür edemeyeceğm sandım.Tuna Kiremitçi'nin Allah belasını versin.Ya da vermesin.Korkarım bela okumaktan.Verse mi acaba???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder